De Golden Service Awards, oorspronkelijk een initiatief van Kimberly-Clark Professional, zijn in 1991 voor het eerst uitgereikt in Engeland. Nederland kent het programma sinds 2002. Kern is steeds het belonen van opmerkelijke prestaties in de schoonmaaksector. 

Schoonmaaktoppers worden genomineerd door collega’s en/of opdrachtgevers die dichtbij de schoonmakers staan. Een onafhankelijke jury beoordeelt de inzendingen (meer dan 100 in 2018) op basis van duidelijke criteria. De winnaars (van de drie categorieën) hebben een uitstekende mogelijkheid om zichzelf nadrukkelijk te presenteren, onder meer via uitgebreide aandacht in de nationale, regionale en lokale media.

De Golden Service Awards zijn ondergebracht in een onafhankelijke stichting. Service Management, onderdeel van de grootste B-to-B uitgeverij van Nederland Vakmedianet, is de organisator van het evenement.

 

Steun de schoonmaaksector en word partner!


De Golden Service Awards vormen een uithangbord voor de schoonmaakbranche.
Een unieke kans om de naam van je organisatie te verbinden aan het event. Op deze manier laat jouw organisatie zien dat de personen die dag in dag uit zich inzetten voor een schone omgeving een warm hart toedraagt. Daarnaast kan je natuurlijk ook je eigen personeel aandragen als dit van toepassing is. Hoe meer partners zich verbinden aan het event, hoe meer wij deze kanjers in het zonnetje kunnen zetten.

Drie verkiezingen

  • Schoonmaker van het Jaar
  • Schoonmaak leidinggevende van het Jaar
  • Schoonmaakteam van het Jaar