Partners

De Golden Service Awards worden mede mogelijk gemaakt door onze partners. Samen met onze partners willen we het imago en de uitstraling van het schoonmaakvak verbeteren en het vakgebied verder professionaliseren.

Wilt u ook helpen met het verder professionaliseren van de schoonmaakbranche? Bekijk hier de mogelijkheden.


Initiatiefnemer

Kimberly-Clark Professional is als initiatiefnemer en grondlegger onlosmakelijk aan de Golden Service Awards verbonden. Kimberly-Clark Professional is een onmisbare zakenpartner die toonaangevende oplossingen biedt met toegevoegde waarde – elke dag en overal – op het gebied van gezondheid, hygiëne en productiviteit. De wereldwijde merken omvatten onder meer Kleenex, Scott, Wypall, Kleenguard en Kimtech. Deze bieden innovatieve kwaliteitsoplossingen voor professionele toiletruimten, industriële en hightech productieomgevingen en doe-het-zelf-omstandigheden. Kimberly-Clark Professional maakt deel uit van de Kimberly-Clark Corporation en is te bezoeken op http://www.kcprofessional.nl/

Dit zijn de partners van Golden Service Awards:


Hago - Gouden partner

Nederland is een mooi land. Een land dat het verdient om goed schoon gehouden te worden. Schone ziekenhuizen, schone treinen, een schoon vliegveld, schone kantoren, schone fabrieken, schone scholen en universiteiten. Daar zetten elke dag duizenden Hago-medewerkers zich graag voor in. Zo zijn we uitgegroeid tot het meest veelzijdige schoonmaakbedrijf van Nederland. Een schoonmaakbedrijf dat voor iedereen klaarstaat, op elke plaats en op elk moment. Hago maakt onderdeel uit van familiebedrijf Vebego, dat in vier landen actief is op het gebied van schoonmaak, facilitaire dienstverlening en zorg-ondersteunende diensten.

www.hago.nl


Kimberly-Clark - Gouden partner

KIMBERLY-CLARK PROFESSIONAL* wil schoonmaakorganisaties helpen efficiënter te worden en bovendien gezondere werkplekken te realiseren. Ook bij hun opdrachtgevers.

Met twee tot vijf procent zijn middelen en materialen een kleinigheid op de totale kosten van een schoonmaakorganisatie. Maar als we bijvoorbeeld de bijvultijd van een dispenser kunnen verkleinen, dan zet dat wel zoden aan de dijk. We weten dat bij een bedrijf met circa vijfhonderd medewerkers op kantoor er ongeveer honderd dispensers zijn en de gemiddelde bijvultijd twee minuten is. Hoe kunnen we die tijd verkorten en wat levert dat aan besparing op?

Op basis van prestatie-indicatoren en factoren die daarbij een rol spelen, ontwikkelde Kimberly-Clark een kostencalculator. Niet als exacte wetenschap, maar om te kijken waar winst valt te halen. Met de betreffende kostencalculator in de hand kunnen we meelopen met de schoonmakers. Waar zit eventuele verspilling in tijd en geld? Waar kunnen we het proces optimaliseren? We geven daarbij adviezen, maar gaan niet op de stoel van het schoonmaakbedrijf zitten. De meelooprondes zijn gebaseerd op het LEAN-gedachtegoed, >vooral bekend van autofabrikant Toyoa. De essentie: meer doen van wat er toe doet, door te stoppen met dingen die er niet toe doen. Wat er toe doet is dat wat de klant van waarde acht. Wat er niet toe doet verschijnt als onbalans, overbelasting van processen & mensen en de 7 verspillingen (www.7verspillingen.nl). Verbeteracties leiden vaak tot kostenbesparingen en hierbij kan Kimberly-Clark adviseren.

Toegevoegde waarde

Organisaties werken nu meer dan ooit met minder mensen. De betrokkenheid van medewerkers, het verminderen van ziekteverzuim en het verhogen van de productiviteit worden steeds belangrijker. Uit onderzoek blijkt dat in een gemiddelde kantooromgeving 99 procent van de medewerkers jaarlijks wordt

getroffen door een ‘niet ernstige’ ziekte. Denk aan hoofdpijn, griep, buikpijn of een verkoudheid. Daarvan kan 72 procent voorkomen worden door een betere handhygiëne. Er ligt een enorme uitdaging voor schoonmaakorganisaties om hun opdrachtgevers te helpen dat cijfer omlaag te krijgen.

In een audit – samen met het schoonmaakbedrijf – kan Kimberly-Clark de kritische punten in kaart brengen. Met speciale meters kijken we wat de hotspots zijn in de verontreiniging. Op basis van de metingen kunnen

we gerichte verbetervoorstellen doen. Hoe is de bacterieoverdracht te doorbreken? Hoe kunnen we de gezondheid van de medewerkers helpen bevorderen?

Meer weten?

Meer weten of direct een afspraak maken voor een kosteloze meeloopronde (gebaseerd op LEAN)? Bel met Sales Support (0318 697 626) of mail naar kcpnl@kcc.com. Kijk ook eens op:

www.kcprofessional.nl of www.kcphealthyworkplace.com

http://www.kcprofessional.nl/


OSB - Gouden partner

De Ondernemersorganisatie Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten (OSB) is de werkgeversorganisatie van de schoonmaak- en glazenwassersbranche in Nederland. Wij behartigen de belangen van onze 300 leden, die met 120.000 medewerkers 80% van de totale omzet van de markt realiseren. Bedrijven die zich voornamelijk op de zakelijke markt richten zoals de schoonmaak van kantoren, glazenwassen, gevelbehandeling, calamiteitenreiniging, treinen, vliegtuigen, scholen en reiniging in de voedingsmiddelenmiddelenindustrie.

www.osb.nl


Asito - Zilveren partner

Lef, inzicht, ondernemerschap en doorzettingsvermogen. Deze eigenschappen kenmerken voormalig landmachtofficier Joop van Riemsdijk, die in 1952 het schoonmaakbedrijf Asito (Alle Stof In Twente Opruimen) in Almelo oprichtte. Dankzij zijn creatieve visie en doortastend leiderschap is het bedrijf dat ooit met zes medewerkers startte, uitgegroeid tot één van de topspelers in de facilitaire dienstverlening.

www.asito.nl


CSU - Zilveren partner

U zoekt een bedrijf dat scherp is op zijn dienstverlening. Dat net als u scherp is op het realiseren van uw doelstellingen. Dat alert, vooruitstrevend en klantgericht werkt aan goed schoon op een betere manier. Dat scherp luistert naar uw behoefte én doorvraagt tot duidelijk is wat nodig is. Dat u ontzorgt met professioneel, betrokken maatwerk tegen scherpe prijzen. Steeds meer organisaties kiezen voor CSU’s excellente operatie, innovaties en hospitality.

www.csu.nl


EW Facility Services - Zilveren partner

Wij zijn een facilitair dienstverlener. Hospitality is al meer dan een kwart eeuw het kernbegrip binnen onze dienstverlening. De beleving van de eindgebruiker is hierbij voor ons de drijfveer. Samen met opdrachtgevers gaan we voor het creëren van de ultieme gastbeleving.

Vanuit onze jarenlange ervaring als marktleider in de hotelbranche staan wij garant voor innovatieve concepten die we op basis van een strategisch partnerschap inzetten bij organisaties op zoek naar hospitality, flexibilisering van kosten en integrale oplossingen.

Onze multiservice dienstverlening combineren wij met een hoog kwaliteitsniveau van uitvoering en een drive om innovaties te blijven creëren. Zo doen wij er alles aan om onze opdrachtgevers zoveel mogelijk te ontzorgen.

www.ew.nl


Gom Schoonhouden - Zilveren partner

Met onze schoonmaak dragen wij bij aan een prettig gevoel bij mensen. Aan veilig en hygiënisch kunnen werken, productief kunnen zijn. Aan een omgeving die bijdraagt aan succes. Want iedereen wordt blij van schoon.
Of de focus in uw sector of gebouw extra ligt op hygiëne, op schoonbeleving of veiligheid: Wij weten ‘schoon’ de juiste invulling mee te geven. Daarom verdiepen we ons in de bedrijfscultuur van u als opdrachtgever. Daarom maken we uw visie en bevlogenheid tot de onze, daarom denken we vanuit de behoeften van medewerkers, gasten, bezoekers, patiënten of studenten: Zo laten we uw organisatie strálen!

www.gom.nl/home


Katrin - Zilveren partner

Katrin is het merk voor B2B van Metsä Tissue en Metsä Group. Katrin biedt professionele hygiëne-oplossingen met papierproducten en dispensers die voor een doelmatig en effectief gebruik zorgen. Dat bespaart verbruik en tijd maar spaart ook het milieu.

Metsä Group is een bosindustriegroep (eigendom van 104.000 Finse boseigenaren) met verantwoordelijkheidsgevoel; de belangrijkste grondstof voor haar producten is hernieuwbaar en duurzaam geproduceerd Noords hout. Duurzaamheid staat bij ons voorop in alles wat we doen. Dat betekent dat onze producten recyclebaar zijn en veilig voor zowel mens als milieu. Wij zijn ervan overtuigd dat economische groei en duurzaamheid hand in hand kunnen gaan, en een betere levenskwaliteit voor iedereen mogelijk maken.

Meer informatie: www.katrin.com

www.katrin.com


Wecoline - Zilveren partner

Wecoline is een van de merken van Wecovi BV, een innovatief familiebedrijf dat de markt sinds 1971 verrast met de beste schoonmaakmaterialen.
Met plezier schoonmaken in minder tijd met een hoger resultaat én maatschappelijk verantwoord. Dat is het uitgangspunt bij de ontwikkeling van ons assortiment. Enkele voorbeelden:

  • Wecoline Bright ’n Water vloerpads
    Briljante vloerpads met een speciale toplaag geschikt voor strippen, reinigen en polijsten met alleen water. De oplossing voor milieubewust vloeronderhoud.
  • Wecoline Allure microvezelconcept
    De optimale combinatie van reinigen met water, de beste microvezel materialen én een professionele uitstraling. De materialen binnen deze nieuwe Allure lijn zijn allen uitgevoerd in antraciet en hebben de vertrouwde premium kwaliteit. Streeploos schoon met Wecoline Allure.
  • Wecoline Clean ’n Easy Superior Single Use
    Efficiënt reinigen in een handomdraai zonder kruisbesmetting of logistiek wasproces. Dat is het gemak van Wecoline Clean ’n Easy. De range bestaat uit ready to use doeken of vloermoppen geschikt voor dagelijkse reiniging. De doeken en vlakmoppen zijn verkrijgbaar in een nonwoven geïmpregneerde variant met reinigingmiddel of in een (droge) microvezel uitvoering.

Meer informatie: www.wecoline.com/

www.wecoline.com/

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.